Sunday, December 15, 2013

რას გვიამბობენ ისინი

გაკვეთილის მთავარი თემა
თემეN2რას გვიამბობენ ისინი
მასწავლებლის გვარი სახელი
მაია კაკაჩიშვილი
სწავლების საფეხური
საფეხური N3
მოსწავლეთა პროფილი
მოსწავლეთა რაოდენობა 10. განსაკუთრებული შესაძლებლობის არ გყვავს.
გაკვეთილის მიზნები და შედეგები
მოსმენისა და ზეპირმეტყველების  უნარის განვითარება.თემის შინაარსის ორიენტირება.სავარჯიშოს პირობების გაგება. მოსმენილ ტექსტში საჭირო ინფორმაციის ამოცნობა.სიხშირის გამომხატველი კონკრეტული ენობრივი მექანიზმის გაგება-გამოყენება.შეძლებენ ვარაუდების გამოთქმას მიწოდებული ინფორმაციის მიხედვით მოსასმენი ტექსტის შესაძლო შინაარსის შესახებ.მოსმენილი ტექსტის შინაარსისშედარებას საკუთარ ვარაუდებთან და მსგავსება- განსხვავებას  სომეხი ხელოვანები  ბიოგრაფიასთან,ისტორიასთან.
წინასწარი ცოდნა
წინასწარ მიწოდებული ინფორმაცია ხელოვნების შესახებ
ხმამაღალი კითხვა (კითხვის ტექნიკურ-მოტორული უნარ-ჩვევა)ხერხი;მოსმენა გამომსვლელების.ენობრივი კონსტრუქციების სწორად გამოყენება. ხერხი წერითი სავაარჯიშოს შემოწმება .მოსწავლე რამდენად მონაწილეობს ჯგუფურ სამუშაოში რამდენად თანამშრომლობს მეწყვილესთან ხმამაღალი კითხვის გასაუმჯობესებლად. გაკ.ჩართულობა;  ხერხი;დაკვირვება რამოდენიმე მოსწ.-ზე რამდენადმონაწილეობენ ისინი შეჯამებისას სწორი პასუხების გარკვევაში. ქრონოლოგიური თანმიმდევრობის ამოცნობა; ხერხი; საკლასო დავალებების ამოცნობა. ჯგუფური მუშაობის უნარი(ფუნქციების განაწილებას) ხერხი; შეფასების სქემა.ჯგუფი ფასდება 10 ქულით.
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები
 წიგნი,მზა პროდუქციას ნახატებს ცარცი დისკი .
გაკვეთილის მსვლელობა /საკლასო მენეჯმენტი
აქტივობა;1 ორგანიზება; მიცემული დავალების შემოწმება10-15წთ .აქტივობა2;მასწავლებელი   ხმამაღლა კითხულობს ტექსტს  მოსწავლე თვალს ადევნებს და გზადაგზა უცნობ სიტყვებს ასხელებს რომეისაც მასწავ.წერს დაფაზე ტექსტის წაკითხვის შემდეგ მასწ დაყოფს ბავშვებს წყვილებში ,სთხოვს ამოიცნონ სიტყვების მნიშვნელობები. სიტყვებს რომელსაც ვერ ამოიცნობენ მასწავლებელი განმარტავს. აქტივობა 3. ორგანიზება ჯგუფებში20წთ მუშაობა მოტორულ-უნარჩვევებზე ხმამაღლა კითხვაზე მასწავლებელი აწყობს კონკურსს ხმამაღლა კითხვაში.ჯგუფები მოემზადებია. მასწ.რიგრიგობითაკითხებს ყველა ჯგუფს  გამოვლინდება სუსტი და ძლიერი ჯგუფი. მოხდება მათი წახალისება. აქტივობა4 ორგანიზება წყვილებში10წთმასწავლებელი დაფაზე წარმოადგენს ნახატებს  სომეხი და ქართველი მხატვრების  მოხდება მათი ამოცნობა.მოსწავლეებს აწყვილებს სთხოვს ამოიცნონ         ნახატებიდა რა იციანმათ შესახებ მოკლე პრეზენტაცია. აქტივობა 5.საშინაო დავალების მიცემა


No comments:

Post a Comment